27 Eylül 2013 Cuma

Anne Çoraplarım Nerede?!


Geçenlerde Debenhams'a gitmiş ve güzel bir indirim yakalamıştım. Fotoğrafta görülen çorap kardeşler de 5'lik paket halinde eve gelen indirim ganimetlerinden biridir. Yalnız gariban çoraplar eve geldiklerine geleceklerine bin pişman oldular. İkizlerin eline düşen çoraplar perişan halde dört bir yana kaçıştılar :)

İkizlerim pek çok çocuğun aksine çorap giymeye bayılır. Yani izin versem Temmuz sıcaklarında bile çorapla yatıp çorapla kalkacaklar o derece! Tabii doğası gereği çorap düşkünü olan oğullarım bu şirin mi şirin çorap kardeşleri görünce sevinçten çılgına döndüler. 40 tl verip minyatür bir arı maya alsaydım ancak bu kadar sevinirlerdi...(ki oyuncakçılarda genel durum budur; serçe parmak büyüklüğündeki uyduruk ama marka oyuncaklara fahiş fiyatlar talep ederek ebeveyn ve çocukları birbirine düşürmek en büyük misyonlarıdır kanımca!)

Neyse efendim, lafı fazla uzattım. Bizimkiler çorapları giyiş o giyiş bir daha çıkarmak istemediler, altları leke oldu yıkamak istiyorum, yok efendim veremezlermiş :/ En sonunda çıkardılar, öyle bir heveslendim ama elim havada kaldı. Meğer niyetleri sadece çoraplarını değiş tokuş etmekmiş :)

Olayın sonu hayırlı bitti çok şükür. Kışlıkları çıkarınca ev çizmelerini bulan ikizler çorapları kir sepetine atarak annelerini onurlandırdılar lakin bu sefer de daha Ekim ayına varmadan evin içerisinde tüylü çizmelerle dolaşmaya başladılar!

Çocuklarını çorap giymeye ikna edemeyen annelere buradan sesleniyorum. Çorap alırken sıcak tutmasının yanı sıra gerekli bir diğer özellik çocuklara yarenlik edebilmesidir :)

2 yorum:

  1. ay çok tatlı bu çoraplar bizim için olanı varmıki acep : ()

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gittiğimde yoktu maalesef...olsaydı ben kendime de alacaktım...
      Yaşımız büyüse de yüreğimiz hep çocuk kalıyor sanırım :))

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...