2 Ağustos 2013 Cuma

Mercimeklerden Resim Yaptık :)


Tatile gitmeden önce evdeki son bir kaç günümüz...Malum İstanbul'da iki gündür yağış var, bizim buralar bir de rüzgarlı ki sormayın. Yani iki gündür evde habis hayatı yaşıyoruz. İkizlerim başımın etini yiyiyor haliyle: Balkona çıkalım anne, parka gidelim anne, dışarıda top oynayalım anne...Tabii bu istekleri bastırıp onların hoşuna gidecek bir "ev meşgalesi" bulmak da bana düşüyor. Bugün bu görev uğruna yeşil mercimekleri harcadım.

İkizlerim uhu, makas, boya kalemleri ve resim defteri gibi kırtasiye malzemeleri ile vakit geçirmeye bayılır. Oturduk yine yer soframızın başına... "hadi" dedim, "biriniz güneş biriniz de bulut çizsin"..."mercimeklerden resim yapacağız". Bir sevindiler ki anlatamam...hemen havaya girdiler, yok uhuyu ben tutayım, mercimekleri ben dökeyim, güneşi kim çizsin falan filan...tabii mercimekleri yapıştırırken onların motor becerileri ve konsantrasyonları üzerinde çalıştık...bu esnada da epey bir zaman geçmiş oldu. Bir de baktım öğlen olmuş :))

Annelere tavsiyem mercimeklerden sadece mutfakta değil oyun odasında da faydalanın :)) "Mercimek köftesi yapamam ama iyi mercimek resmi yaparım" demiş bir atasözü :D

4 yorum:

  1. Ne güzel düşünmüşsünüz, çocuklar gerçekten çok eğlenmiştir :)

    YanıtlaSil
  2. süper fikir, ilerisi için bunu değerlendireceğim kesinlikle, yazdım bir kenara :)

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...