15 Aralık 2011 Perşembe

İzlemek istiyorum...

Bugün bir kaçamak yapıp eşimle dışarıda yemek yedik. Ardından da Starbucks'ta bi' kahve molası verdik. Romantik akşam yemeğimiz sonuna doğru (teyzelerine bıraktığımız ikizlere olan özlemimizin 2 saat içinde devasa boyutlara ulaşması ve onların yanında olmayışımın verdiği vicdani huzursuzluk nedeni ile) çılgın oyuncak alışverişi ve çocuk kitapları koleksiyonu ile sonlandı. Halbuki akşamın başlangıcında 'Acaba sinemaya da gider miyiz' diye soruyordum kendime...Sanırım tüm çocuklu annelerin sorunu bu. Bedenen nerede olursanız olun, fikriniz ve zikriniz hep çocuklar!

Bu arada itiraf edeyim 18 aydır, yani ikizlerim doğduğundan beri, sinemaya gitmedim. 2 saat boyunca kedimi karanlık bir salona ve alıcılarımı dış dünyaya kapatacak kadar henüz bebeklerimden ayrı kalamıyorum. Annemle bir iki kez DVD keyfimiz oldu. Hepsi bu. Tabi bu arada vizyonu takip edemedim ancak 2 filmi izlenecekler kısmına not ettim...
Birincisi "Şafak Vakti". Alacakaranlık serisinin son filmi. Dört kitabın tamamını okudum ve serinin ilk üç filmini izledim. Dolayısıyla bu filmi izlemem kaçınılmaz oldu. Hele de sıkı bir Edward Cullen fanatiği iken bu filmi izlemezsem çok ayıp olur!!!
İkincisi "Bir Gün". Film hakkında pek bir filrim yok aslında. Filmin adından çok fazla bahsedilince ve bir aşk filmi olduğunu duyunca görsem iyi olur dedim kendi kendime. Kitabını da aldım. Filmi, kitabı bitirdikten sonra izlemeyi planlıyorum...

Bakalım gelecek günler planlarımı gerçekleştirebilmem için bana yeterince zaman bahşedecek mi...Bu filmleri izlediyseniz lütfen bana yorum bırakın. Sıkıcıysalar en azından değerli vaktimi harcamayayım...Herkese iyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...