7 Şubat 2013 Perşembe

Kırtasiye Alışverişim No. 1


Uzun zamandır mahalle kırtasiyemizi ziyaret edememiştim. İkizlerimin babaannelerinin gelmesini fırsat bilip düştüm yollara. Kırtasiyelerde, hele mahalle aralarında kalmış küçük kırtasiyelerde alışveriş yapmaya bayılırım. Aslında yolda giderken hiçbir şeye ihtiyacım olmadığını düşünüyordum. Ama içeri girince oradaki her türlü ıvır zıvıra teslim oldum. 2 adet beyaz zarf, 2 adet renkli zarf, 2 adet kartpostal, bir adet arı figürlü jumbo boy tükenmez kalem ve fotoğrafta görünmeyen 10 adet top şeklinde sakız ve 5 adet çocukluğumun kayısılı çikolatası cino'yu çantama atıp geldim. Kartlardan ve zarflardan birer tanesi bu hafta Hindistan yollarına düşecekler. Diğerleri ise kırtasiye kutumda sahiplerini beklemede :)

4 yorum:

  1. Ben de mahalle aralarındaki minik kırtasiyeleri çok severim. Çok değişik ürünler buluyorum oralarda.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet...büyük mağazalarda bulamadıklarımı bile bulabiliyorum..hem de çok ucuza :)

      Sil
  2. Kırtasıyelerde vakit geçirmeye bayılırım bende. Kalemler, kartpostallar sahiplerini beklerler.. Kartpostalları çok kıskanırım.. Hepside yolculuk yapmak üzere varlar.. Belkide kendi aralarında hangimiz daha uzağa gideceğiz diye yarışıyorşardır:)
    Bu arada o sevimli, şirinmi şirin ayraçların ulaştı bana.. Ikısıde çok hoş, ama kurtlu olana bayıldım:) gerçek bir kitap kurdu:) çok mutlu oldum.. Teşekkür ederim.. Ben nihayet bitirdim. Kapattırdım.. Yarın postaya veririm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağsağlim ulaştıklarına ve senin tarafından da beğenildiklerine çok sevindim....şimdi ben de dört gözle postacımızı bekliyorum :))

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...