19 Şubat 2013 Salı

Anne Şimdi Ne Oynasak?

İkizlerimden en çok duyduğum soru cümlesi bu sanırım..."Anne benim canım sıkılıyor, şimdi ne oynasak?" ya da "Anne ben yapamadım bana oyun kurar mısın?" ya da "hadi anne kalk oyun oynat" :)

Böylece sabah 9 itibari ile oyun saatimiz de başlamış oluyor ve ne hikmetse bu oyun saati akşam baba eve gelene kadar devam ediyor, hiç bitmek bilmiyor...

Gün boyu yaptıklarımızdan işte size bir kaç örnek:

Önce sağlam kafa sağlam vücutta bulunur diyerek biraz spor yaptık. Her boyutta çeşit çeşit topu basket potasından geçirme yarışı düzenledik. Tabi odalara kaçan topları bir o yana bir bu yana koşarak toplayan bendeniz asıl sporu yapmış oldum. Fazla yağlarımdan kurtuldum :)

Sonrasında el kaslarımızı geliştirmek için oyun hamurundan maskeler yaptık. Hamurdan surat üzerine yine hamurdan göz ilavesi tamamen onların fikriydi. Her ne kadar kendilerine muhteşem bir maske oldu desem de gece rüyama girmemesi için dua ediyorum :))

Ve son günlerin favori oyunu "Çöpcülük". Bu oyunda önce bütün çekmece ve dolaplar boşaltılıyor. Ardından her birşey çöp poşetlerine itinayla atılıyor. Çöp poşeti bisiklete yüklenerek "çöpçüü geldiii çöpçü" diye bağırılıyor. Tabii oyun sonrasında bütün pisliği anne topluyor :D

Var mı başka oyun önerisi olan??


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...