5 Ocak 2013 Cumartesi

Sevgili Günlük #3

Sevgili Günlük,

Yine görüyorum ki bu haftamız da dolu dolu koşturmaca içerisinde geçmiş. Önce yıl sonu geldi, yıl bitti, yılbaşı telaşı derken kendimizi eğlenmek zorunda hissettiğimiz 31 Aralık günü televizyon başında sakin bir akşam geçirdik. Televizyonda pek matah bir program yoktu gerçi, kanaldan kanala geçerek vakit öldürdük de denebilir.


Yeni yılda barış, sevgi, sağlık ve benzeri dilekleriyle bu yılın diğer yıllardan daha iyi olmasını umut ederek ertesi gün yine kısır döngümüze geri döndük. Yani çalışma masamda, bilgisayar başında, evraklar arasında geçirilen saatlere aynen devam...


Yeni yılın yeniliği olarak az biraz kardeş kardeş birlikte oynamaya başladık...Her ne kadar bu güzel dakikalar çok kısa sürse de iki kardeşin birbiri ile (oyuna anne ya da baba dahil olmaksızın) oynaması bana huzur verdi :)


Bunun yanı sıra favori oyunuz olan legolardan park, köprü, robot, vs. yapımına tüm hafta boyunca devam ettik...


Ve haftasonumuzu yeni aldığımız mini fırında deneme amaçlı yaptığım bir ev pizzası ile taçlandırdık. Sonuç mu? Valla tek bir dilim pizza artmadı dostlar :))


Bu hafta da böyle geçti...


2 yorum:

  1. Merhabalr merhabalar, Güzel bloğunuzu sevgili Ayşım'ın bloğunda gördüm ve hemen koşarak geldim. Ben de bloğunuzun takipçisi oldum.. Bundan sonra da yakından takip edeceğim..
    Eğer siz de benim bloğumu ziyaret ederseniz çok çok mutlu olurum. İnşallah siz de bebim bloğumu beğenirsiniz..
    Çok çok teşekkür ediyorum..
    Çok çok selam ve sevgilerle....
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.
      En kısa zamanda ben de blogunuza bir ziyarette bulunacağım.
      Sevgiler.

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...