7 Mayıs 2013 Salı

Sevgili Günlük #10

Uzun bir aradan sonra işte yine buradayız. Bahar kendini tamamen hissettirdiğinden bu yana eve köye sığmaz olduk. Sırtımızda çantalarımız gezginler gibi yollardayız...O park senin, bu çay bahçesi benim, bu AVM onun derken tek satır yazmaya vaktim olmadı!

Geçen haftalarda neler mi yaptık?! Öncelikle dondurma mevsimini açtık...Ağzımız, burnumuz, on parmağımız dondurmaya doydu resmen :)


Bu fotoğrafta da çay bahçesinde ayran ve patates kızartmamızı bekliyoruz...aç tırtıllar sabırsızlanırken!

Ve burada da annesinin ayakkabılarını giymesini büyük bir sabırla bekleyen kardeşler...Dışarı çıkmak için can atıyorlar, bıraksam merdivenleri koşarak inecekler...

Burada da Cevahir AVM yollarına düştük. Taksi beklerken durduk yere çığlık atan kardeşine şaşkınlık bakışı fırlatan diğer kardeş :)


Ve tabii ki vazgeçilmezimiz olan mahalle parkımız. Utanmasak uyku tulumu getirip burada yatıp kalkacağız...


İkiz annesinin bu hafta kendisi için ne yaptığına gelince...öncelikle grip oldum ve bir hafta süründüm. Sonrasında bir müddet kendimi işime adadım...ama en azından "Cocktail" ve "Teri Meri Kahani" adlı iki Bollywood filmi izlemeyi başardım :)







2 yorum:

  1. İkisi de çok tatlı görünüyor maşallah.Artık yaz boyunca dondurma ayrılmaz parçaları olur :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler. Öyle görünüyor :))

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...