31 Aralık 2013 Salı

Mutlu Yıllar :)


İyisiyle kötüsüyle bir yılı daha bitirdik ve yeni bir yıla başlamak üzere tüm umut, dilek ve iyi niyetlerimizle yeni yılın kapı eşiğindeyiz. Herkes gibi ben de 2014'ün her açıdan çok daha iyi geçmesini diliyorum yürekten. Öncelikle sağlık diliyorum, yüreklerden daha fazla sevgi taşsın diyorum, gerçek huzuru tadalım bu yıl ve barış tüm insanları kucaklasın diyorum ve elbette bol kazanç ve daha iyi bir yaşam kalitesi diliyorum herkes için.

Fotoğrafta görülen bu yıl kullanıp bitirdiğim ajandam ve masaüstü takvimim. Bugün çöpe gittiler ama garip bir hüzün hissettim bunları atarken. Yaşlandığımı duyumsadım ama bir yandan da ikizlerimin büyüdüğünü gördüm ve şükürler olsun ki buna tüm benliğimle tanıklık edebildim.

Darısı gelecek yıllara olsun.
Herkese mutlu yıllar olsun :)

8 yorum:

  1. Sağlıklı mutlu bol kazançlı yıllar diliyorum. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Tüm sevdiklerinle sağlıklı , huzurlu , mutlu yıllar canım .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. hepimiz için güzel bşr yıl olsun inşallah :) bu arada benim yeni blogum http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum https://m.facebook.com/profile.php?id=271999649591896 sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldım canım. Çok güzel görünüyor :)

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...