14 Aralık 2013 Cumartesi

Kendimiz Yaptık (DIY) ...Yeni Yıl Kartı :)

Dün akşam ikizlerden biri film izliyordu, diğerinin de canı çok sıkıldı. Biz de birlikte el yapımı bir yılbaşı kartı hazırlayalım dedik. Önce malzemelerimizi saçtık ortaya; makas, uhu, eski dergiler, defter, renkli kağıt, şekilli delgeç derken etraf kırtasiye görünümüne büründü. Ardından Deniz bey kesti ben yapıştırdım, Deniz bey seçti ben kestim derken kartımızı tamamladık.


Yorulduk ama bence yorulduğumuza değdi. El emeği göz nuru bir yeni yıl kartı edinmiştik olduk. Birlikte çok da güzel vakit geçirdik ama ardımızda bıraktığımız tüm çöpü ve dağınıklığı toplamak bana düştü :) Siz de evinizde böyle bir çalışma yapabilirsiniz, emin olun minikler pek bir keyif alıyor. Kartımıza şimdiden iki talip çıktı bile :))






8 yorum:

  1. Beni çok eskilere götürdünüz,ikiz büyütmenin hem güzelliğini hem zorluğunu iyi bilirim.Allah bağışlasın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy yerim ben onlari , nasilda ozenle ugrasiyor kiyamam ona :)) allah ikisinide anneli babali mutlu buyutsun :))

    YanıtlaSil
  3. Çok ama çok teşekkür ederiz :))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık ne güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Bizim evde de var bu yaşlarda bir çocuk çok tatlılar, bahtları açık, ömürleri sağlıklı ve uzun olsun efem :)

    YanıtlaSil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...