22 Kasım 2012 Perşembe

Okuyorum No: 1

Uzun zamandır okuduğum kitaplar hakkında yazmadığımı fark ettim. Hadi okuduklarımı bir kenara bırakalım da bu ay ne okuyorum bari onlara bir göz atalım.



Üç kitaptan oluşan bu küçük kule Kasım ayında başlayıp henüz bitiremediğim kitapları sergilemekte. Aslında KOKU kitabına başlayalı neredeyse 1,5 ay oldu ancak ne yazık ki bu kitap beni etkilemedi, kendine çekemedi. Bu nedenle de yarısında takılıp kaldım. Biri gelse bir el atsa da kurtuluversem.

İkinci kitabımız sevgili arkadaşım Secce'nin tavsiye ettiği çocuk yetiştirme üzerine olan bir kitap: ÇOCUĞUNUZA SINIR KOYMA. Bu kitaba daha yeni başladım sayılır. Gayet akıcı, anlaşılır ve örneklerle desteklenmiş bir kitap. Teorikte memnun kaldım. Bakalım kitabın tamamı bitip de iş ikizlerim üzerinde uygulamaya gelince neler olacak.

Ve son kitabımız FIFHTY SHADES serisinin son cildi: Fifty Shades Freed. İlkini Türkçe, son ikisini ise İngilize okumayı tercih ettim. İlk kitabı her ne kadar sıkıcı bulsam da kitap sonradan açılıyor ve okuyucuyu bağlıyor diyebilirim. Buna da bu hafta başladım. Bakalım ne zaman biter artık.

Bu üç kitap arasından okuduklarınız varsa yorumlarınızı beklerim.

Bol okumalı günler sizin olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...