12 Nisan 2012 Perşembe

İşte geldim burdayım!

Uzun bir ara...derin bir sessizlik...soluk alış verişlerimizin bile durduğu saliselik bir yokluğun ardından işte yine ben ! Dinlendik, ailece toparlandık, havalar ısındı, ikizlerle sokakta top oynama ve park ziyaretleri sezonu açıldı.Çimlerde yuvarlanmalarımız da cabası :) Baharın gelişi kendini giderek daha çok belli ediyor...lakin ne demiş Çinli bir şair "...dökülüyordu işte bahara sevinen elma çiçekleri bile..."


Yoğunluğum kaldığı yerden devam ediyor..ev, iş, ikizler ve kibrit kutusu büyüklüğünde boş vakit...İşte size hayatımdan bir kare; bu karede çalışma ortamımı görüyorsunuz. Kırmızı kupa geçen sene yılbaşında eşime hediye gelmişti. Hemen el koydum ben de...Not defterimi geçen ay aldım. Beşiktaş'taki Kabalcı kitapevinden ve beyaz çikolatalı tadelle...vazgeçilmezim. Bütün bunların çalışırken beni motive ederek hızlandırdığına inanıyorum...ne yazık ki kendimi yemeğe içmeye kaptırıp yavaşladığımı sonradan fark ediyorum :)

Ve işte bu ayın başarısı...bitirilmiş bir başka kitap daha: Barış Bıçakçı'nın Sinek Isırıklarının Müellifi. Yumuşacık, sevgi dolu, sıcacık bir kitap. Okurken kendimden çok şey buldum ve kitap rafa kalktığında bulduklarımı tekrar yitirdim. Hayat gibi..gelip gitmeler, gidip dönme(me)ler, oturup kalkmalar, yiyip içmeler, uyuyup uyanmalar, gülüp ağlamalar ve yaşayıp ölmeler...Okumadıysanız şiddetle tavsiye edilir!

2 yorum:

  1. çikolata - nescafe - kitap üçlemesine asla hayır diyemem. özellikle de yazılılara filan çalışırken süper bir ikili şu kahve-çikolata. ;);) Ama dediğiniz gibi kendimizi yiyip içmeye kaptırıp dersleri, kitabı vs. unutuyoruz, sonra "a dur nerde kalmıştım" halini alıyoruz. :D
    Bahar geldi değil mi, ne güzel çiçek böcek ot toplulukları, severim baharı, özellikle de akdenizin en rahat mevsimi bahar. yazın çok çok sıcak oluyor, yumurta koysak kafamıza pişer durumu var yani. :D Baharı çok seviyorum ama, ne soğuk ne sıcak, en ideal mevsim yani. ;)

    Kabalcı'dan? Hem de Beşiktaş'taki? Ah geçen sene ordan çıkmazdım... Özellikle kitap ayraçlarına bayılıyordum, ünlü edebiyatçıların ayakta durdukları resimlerini basıp ayraç yapmışlardı, çok yaratıcıydı gerçekten. Bi de Alkım vardı ordan çıkınca ilerde, orası da vazgeçilmezimdi. İstanbul'u özledim... :'(

    İyi okumalar. Önerdiğiniz kitabı -vakit bulursam- okumayı düşünüyorum. ^^

    YanıtlaSil
  2. Geçen hafta Kabalcı'daydım yine...oldukça değiştirmişler içini, yenilenmiş, çok daha güzel olmuş...Umarım en kısa sürede tekrar ziyaret etme fırsatı bulursunuz :)

    YanıtlaSil