17 Ocak 2014 Cuma

Ahmet Ümit - Kar Kokusu


2014'ün beşinci kitabını okumaya başladım bu hafta. Bir arkadaşımın hediyesi olan Ahmet Ümit'in Kar Kokusu...Yaklaşık 40 sayfa okudum. Şimdilik pek bir şey anlamadım ama sanırım sonradan açılan kitaplardan olacak. Ahmet Ümit'in kitaplarından Aşk Köpekliktir ve İstanbul Hatırası'nı da okumuş ve hem konu hem de edebi tarz açısından memnun kalmıştım. Umarım Kar Kokusu'ndan da aynı lezzeti alabilirim. Haftasonu böyle geçer diye düşünüyorum. 
Herkese bol okumalı bir haftasonu diliyorum :)

2 yorum:

  1. Bu kitabı hiç görmemiştim hayret. :/
    Aşk Köpekliktir'i bende çok sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim hediye edene kadar ben de bilmiyordum :)

      Sil

Bitmeyecek Öykü

Ve Bitmeyecek Öykü bitti! Kitap bir çocuğun, sınırsız bir hayal gücünün var ettiği Fantazya diyarına yolculuğunu konu ediniyor özünde. An...